21.1.07

Bakiskåt

Det blev nog en hel del vin igår till middagen. Känner mig riktigt bakis idag. Det är en skön känsla. Man är lite dimmig helt enkelt. Har ätit en god frukost och ligger nöjd i sängen. Det är då känslan kommer krypande. Benen pirrar lite först men pirret förflyttas snabbt till underlivet. Scener från kvällen spelas upp, saker han sa, saker han gjorde. Blir snabbt våt. Låter en hand glida ner mellan låren. Extra skönt när man är bakis. Smeker lite lätt men hämtar snart dildon för att fylla mig. Skönt att bara ligga med den i sig medan man spänner slidmusklerna. Kniper om den rytmiskt samtidigt som jag smörjer in brösten med lite lotion. Börjar gny och stöna. Benen börjar darra och höfterna rör sig allt snabbare. Huvudet trycks mot kudden och en våg sköljer över mig. Släpper ut ett sista skri som tystas av att jag täcker för munnen med handen. Så ja... ett glas färskpressad apelsin på det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad härlig blogg. Vill bara läsa mer nu. Har du lust att maila? njutningarochhemligheter@hotmail.com