21.1.07

Que será será

Fick ett sms från H där han skrev att jag gett honom den bästa avsugningen han någonsin fått. Så svårt är det väl inte? Man känner sig alltid lite ensam på söndagar så jag var på väg att ringa Professorn bara för att få höra spänningen i hans röst. Tog en promenad istället och träffade på Exet. Han var ute och sprang i vanlig ordning och var alldeles svettig på hela bröstet. Vi flörtade hejvilt i ungefär 20 min och det slutade där det brukar sluta när jag träffar på honom, hemma hos honom i duschen. Han löddrade in mig och masserade min rygg ordentligt. Han har alltid varit mycket för stjärten. Han stora händer kupade varsin skinka och han särade lite på dem, sedan strök han med sin erigerade kuk längs skåran. Han tryckte upp mig mot kabinen och pressade sitt ollon mot röven. Han masserade klittan med fingrarna medans han trängde längre och längre in. Bet min underläpp för att inte låta honom höra riktigt hur mycket jag njöt. Han stönade desto mer. Det jobbiga med att följa med honom är att han alltid ska försöka bestämma tid för nästa träff. Lugn människa, que será será...

Inga kommentarer: