21.1.07

Middag och lite till

Det slog redan gnistor när han tog min kappa i hallen. H hade lagat en god middag och köpt gott vin. När det var dags för efterrätten var vi båda riktigt upphetsade. Han matade mig lite från sin tallrik och jag slickade mina läppar. Sen lutade jag mig bak i stolen och började knäppa upp min blus. Han log fånigt och knäppte raskt upp sina byxor. Jag satt mig framför honom på golvet och tog fram hans kuk. Den var redan lite hård. Jag tittade upp och tackade för maten men sa något om att jag ville smaka på något annat nu. Pinsamt.. aja.. Han glömde nog min töntiga replik när jag började slicka på hans ollon. Tog den mellan mina vinläppar och smaskade i mig hans försats. Han blev allt hårdare av behandligen. Han stönade när jag tog den riktigt djupt. Han var god. Hans händer var i mitt hår medans han allt snabbare knullade min mun. Han sa att han ville komma in i mig så jag ställde mig upp och sjönk sedan ner i hans knä, hans kuk gled in utan större problem. Han knäppte upp min bh och smekte mina bröst.. nöp i bröstvårtan så att jag skrek till. Red honom hårt och länge tills vi båda var nära att komma.. vi kysstes djupt och sen böjde han mig över bordet och knullade mig så att tallrikarna slog i golvet. Vilken orgasm. Det behövdes. Kändes dumt att sova där, han har ju ändå varit ihop med en kompis. Tog min kappa och gick hem. Känner fortfarande hans doft på överläppen. Funderar på att ringa Professorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

MMMMmmm, mysigt.....