30.1.07

Långlunch

Idag var jag ut och åt en långlunch med Professorn. Det var väldigt mysigt. Han är så intressant med sina teorier och jag tänder verkligen på hans intellekt. Kände hur mina bröstvårtor styvnade medans han pratade. Han la sin hand på mitt knä och masserade mitt lår medans han berättade om den senaste konferensen i Rio. Vi satt i ett hörn alldeles för oss själva och han matade mig. Han skrattade gott när jag fick lite pastasås på hakan. När han försökte torka upp det tog jag hans finger in i munnen och sög på det retsamt. Han log och masserade högre upp på låret.

Vi drack en oanständig mängd vin och kände att vi gjorde bäst i att gå hem till mig. Vi fnissade i alla fall alldeles för mycket för att ta oss tillbaka till labbet. Eggad av den stimulerande konversationen vi haft var jag riktigt kåt. Han gick direkt in i sovrummet och satt sig på sängkanten. Han tog inte ens av sig jackan. Jag stapplade in efter honom, lite lullig av allt vin. "Strippa för mig" sa han hest. Jag lät kappan falla till golvet och knäppte sakta upp min blus. Vände mig med ryggen till honom och blottade en axel. Gungade förföriskt med höfterna och släppte ut hästsvansen. Jag knäppte upp gylfen och drog ner byxorna.

Jag hörde hur han tappade andan lite när jag böjde mig ner för att dra jeansen över stövletterna. Han hade tagit fram kuken och satt och runkade. "Mmm.. behåll skorna" sa han och runkade allt ivrigare. Jag sparkade av mig byxorna och vände mig mot honom igen. Jag stod ungefär en halvmeter ifrån honom och lät en hand glida över magen, den andra handen knäppte upp behån. Mina små genomskinliga trosor var blöta. Det var så härligt att se honom så tänd av att titta på mig. Jag lät även blusen och behån falla till golvet och närmade mig honom. Han lutade sig fram och blåste lite på mitt heta kön. Med ett ryck slet han av mig trosorna. Hans ögon var glansiga och hans stånd var mäktigt vid det här laget.

Jag masserade mina bröst och vickade rytmiskt på rumpan. Han ställde sig hastigt upp och vi kysstes djupt. Kände hans stånd mot mig och han bet mig lite på halsen. Hans stora händer klämde varsitt bröst. Med en öm knuff hamnade jag raklång på rygg i sängen. Nu kunde inte jag hålla fingrarna borta från fittan och började pulla den. Han stod över mig och runkade mer. "Du är så vacker när du smeker dig själv, så vacker, så vacker... jag vill spruta över dig" sa han plötsligt. Han tog tag i mitt ben och höll den under armen medans han runkade vidare. Jag förde in ett finger och han stönade ikapp med mig medans klittan spelades. Jag blundade medans jag morrade ut min orgasm och kände varma stänk lite varstans på huden. Vilket sprut. Han såg så jävla lycklig ut.

Hoppas inte att detta förstör min karriär.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nästan svårt att kommentera dina inlägg, de är ju så snuskiga.

Men de är snuskiga på ett positivt sätt, missförstå mig inte. Du är i alla fall en mer produktiv och snuskigare slampa än jag, just nu.

Avundsjuk är jag.

Anonym sa...

Karriärmässigt kanske du får önska att professorn inte läser bloggar. Förvisso kanske det bara skulle göra honom mer kåt. Intresserad av att utmana den teorin?

Lust och Fägring sa...

Snuskig säger du? Kanske. Jag tror på att utmana ödet.