26.1.07

Den Ungas tunga

Jag hade glömt bort att unga män var så sköna. Den här var en riktig pärla. Han pluggar filosofi eller var det sociologi? Det slutade i alla fall med "i" och det var "i" mig även han slutade. Den Unga var så ivrig och blev sådär härligt styv. Hans kuk var som ett spjut.

Men det var Den Ungas tunga som fick min värld att gunga. Han gillade verkligen att slicka fitta. När jag gick tillbaka till soffan vek han bara min morgonrock åt sidan och slickade mina lår. Jag tycker att det är mer intimt att bli slickad än att ha sex. Det är mer utelämnande. Eftersom jag inte är intresserad av Den Unga på det sättet kunde jag ge mig hän när hans tunga halkade in emellan blygdläpparna. Han kysste min varma fitta djupt och använde fingrarna skickligt som kompliment. Jag satt och särade på soffkanten medans han tungknullade mig. Han runkade medans han slickade skåran upp och ner, han vart blöt runt munnen av fittsafterna. Mina fingrar smekte över hans ljuva lockar och ju mer upphetsad jag blev desto mer pressade jag hans huvud mot mitt sköte. "Du smakar ljuvligt... kom för mig... kom..." mumlade han medans han pullade och slickade. Jag stönade högt ut en underbar orgasm. Han skämde verkligen bort mig.

Fittan blir så härligt trång efter en orgasm. Han var mer osäker på sin kukföring. Fumlade lite med kondomen men det var bara charmigt. Jag ställde mig på alla fyra på schläsongen, putade ut med rumpan och blottade mitt glansiga, svullna kön. Jag hörde hur han svalde när han greppade mina höfter och styrde in "spjutet". Jag tittade över axeln på honom medans han knullade på som bara den. Han såg så gulligt sammanbiten ut.

Han har redan skickat fem sms. Nu minns jag varför jag undviker yngre män.

1 kommentar:

Anonym sa...

gud vad det lät underbart! unga killar kan dom med! spännande blogg.