24.1.07

Rumpvärk

Var tvungen att ta mig till labbet idag. Borde ha varit sjuk en extra dag eftersom det är den dagen man får lite pengar för men det är massor av pappersarbete som måste göras. Bara för att jag ligger med Professorn kan jag inte skita i allt, eller? Jag gick i alla fall lite tidigare idag eftersom jag hade bokat in en massage. Jag har faktiskt varit riktigt spänd den senaste tiden. Jag går alltid till samma tjej. Hon ser späd ut men oj vad stark hon är alltså. Hon knådade på med en farlig fart idag. Hon jobbade systematiskt igenom hela min kropp med sina små välmanikyrerade händer. Oljan hon använder luktar lite lavendel. Jag brukar komma ihåg att ha "vanliga" underbyxor på mig när jag ska på massage men idag täntke jag inte på det. När jag såg att jag hade på mig mina svarta "stripp" stringtrosor så rodnade jag lite. Man blir alltid kåt av massage, har ni märkt det? Tack och lov så verkar det som att hon knådat bort min rumpträningsvärk från Paris. Nu är jag så sugen på lite telefonsex. Vem kan tänkas vara vaken vid den här tiden? Hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan, intressant. Om du är intresserad av telesex så vill jag ofta ha det också, upphetsande. Lägg ett mail till mig.
rufus_45@hotmail.com

rulle