22.1.07

Måndag hela veckan

Hade gärna sett att denna måndag upprepade sig om och om igen. Ställde klockan så att jag kunde gå upp och sjukanmäla mig. Lät nog inte så övertygande med mitt hostande men skitsamma. Somnade om direkt och hade en underbar sexdröm om en man jag sett på tunnelbanan i Stockholm. Vaknade av hemtelefonen. Det var Professorn som ringde. Han undrade varför jag inte var på jobbet och var orolig för att det berodde på det som hänt mellan oss. Försäkrade honom att så var inte fallet. Sen frågade han vad jag hade på mig. Lustigt att han var så rakt på sak. Jag sa som det var, jag sover naken. Han sa att han vart upphetsad av bara tanken att jag var där naken på andra sidan tråden. Jag föreslog att han skulle ta med sig lite sushi hem till mig på lunchen så kunde jag agera bord. Han var framme inom trekvart. Satans vad han måste ha varit snabb.

Det var annorlunda att se honom igen i dagsljus. Han såg så bedårande ut genom kikhålet där han stod med matkassen och ett nervöst leende. Jag slängde på mig morgonrocken när jag öppnade ifall en nyfiken granne skulle gå förbi men lät ett bröst skymta fram. Han steg på och såg sig nyfiket omkring. Det är inte ofta jag släpper in män i min lägenhet men jag var så sugen på sushi. Jag sa åt honom att sätta sig i vardagsrummet så skulle jag duka upp i köket. Jag slank ur morgonrocken, hoppade upp på köksbordet och la mig, placerade ut några bitar på ett par väl valda ställen och ropade in honom. Hans blick när han kom in i köket var obetalbar. Biten som täckte mitt rakade kön sparade han till sist. Hans byxor buktade ordentligt. Han började mumla något om hur vacker jag var och hur kåt jag gjorde honom men jag sa att det var fult att prata med mat i munnen och drog honom intill mig.

Vi kysstes länge medans jag satt uppe på bordet, benen dinglande ner. Han kysste min hals, mina axlar och dröjde länge vid varje bröst. Jag gav honom en kondom som jag fiskade upp ur kökslådan (förvarar dem lite överallt för just sådana här tillfällen). När han nådde min mage med tungan lutade jag mig bakåt. Håret hängde ner från bordskanten och jag studerade min underbara taklampa samtidigt som han särade på mina lår. Jag hörde hur han knäppte upp sina byxor och lät dom falla till golvet. "Det här har jag tänkt på mycket, mycket" sa han. Han körde in kuken hårt och jag flämtade till, han var visst inte så blyg i stundens hetta. Hans kuk var hundra gånger skönare än jag någonsin trott. Han bottnade om och om igen och tog tag i mina ben för att komma in djupare. "Du är så våt... jag vill fylla dig..." stönade han. Jag smekte med handen över klittan medans han borrade in kuken mer och mer ner i trångheten. Jag kom innan honom och sprattlade med benen vilt. Han höll i mig hårt och forsatte knulla min svullna fitta tills han var redo att tömma sin säd.

Vi la oss i soffan en stund och tittade på tv. Det var ett ovanligt bra avsnitt av Macleods döttrar.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken lunchbricka!