21.4.07

Att älska att hata

Fredagskvällen var ett erotiskt äventyr. Jag går fram till receptionisten och frågar om vägen till 7319. Jag står ett tag och velar utanför rummet. Precis när jag vänder på klacken för att skona min värdighet slungas dörren upp och där står Flygledaren i sin drygaste kostym. "Jag visste att du skulle komma" säger han och flinar. Jag bländas av hans fina vita tänder och jag inser någonstans att jag är förlorad, åtminstone för den här kvällen. Underkastelse kan vara ett skönt sätt att rensa skallen på.

Hans händer börjar ivrigt krafsa över min kropp och han sliter och drar i mina kläder. Hans ökända djävulska leende visar sig när han märker att jag är troslös. "Du är så stygg" flåsar han fram medans han drar upp kjolen och daskar mig retfullt över baken. Jag blir alltid så upphetsad av min inverkan på honom. Det syns i hans ögon att han planerar att göra snuskiga saker med mig.

Vi ramlar ner på sängen och han kysser mig på halsen samtidigt som han lirkar av sig slipsen. Han tittar menade på sänggaveln och sen på min handled. En lek vi lekt många gånger förr. Jag blir såklart nostalgisk och räcker fram handleden. Han tittar mig djupt i ögonen medan han binder mig omsorgsfullt till sängen.

Det är en otrolig känsla av att ha honom i mig igen. Han vet precis hur man driver mig till vansinne och jag hatar honom för det.

2 kommentarer:

Cygnus sa...

tsss... smisk skulle han ha! :-P

Lust och Fägring sa...

Det har du otroligt rätt i!