29.4.07

Lugnet innan stormen

Värmen har dragit sig tillbaka och det är olycksbådande kalla vindar som sveper in. Dalkullan, Förr och diverse annat löst folk ska mötas upp och flaskorna står på kylning. Jag vet att det kommer bli hemskt. Det kommer bli ett fylleslag av hedniska mått. Hoppas det att jag känner ångest redan nu innebär att jag inte känner någon ångest sen.

Jag har inte ringt numret på visitkortet ännu. Tyvärr så kan jag det utantill. Mitt förbannade sifferminne är oklanderligt. Den i kombination med min extrema nyfikenhet kommer bli min död.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha du är verkligen sådär härligt dramatisk. Samtidigt är du ibland otroligt subtil. Konstrasternas donna är vad du är...

Anonym sa...

Visitkort är för töntar.

Lust och Fägring sa...

Det är flera som anklagat mig för att vara dramatisk.

Jag är svag för töntar.