19.4.07

Hotell, karamell

Helgens aktiviteter komplicerade livet ansevärt men nu ska vi inte tänka mer på det. Var på konferens i storstaden i början av veckan och tog in på hotell med Professorn. Vi drack drinkar i baren och kysstes öppet.

Uppe på rummet stryker han med handen över mitt hår och säger att jag gör honom lycklig. Hans beundrande blick gör mig lite ledsen av någon anledning men han märker inte tåren som rinner nedför kinden. Jag var nog mest trött efter den långa dagen.

Professorn tappar upp ett bad och vi klär av oss. Det ångande vattnet sköljer snabbt bort bekymren. Vi skrattar och busar och ger varandra bubbelskägg. Hans händer smeker över min blöta hud och söker sig mellan mina ben. Försiktigt låter han ett finger glida in. Hans tumme masserar skickligt klittan. En pirrande känsla sprider sig genom kroppen och jag blundar. När jag öppnar ögonen igen ser jag hans blanka ollon kika fram från under vattnet. "Njut... njut" säger han när han för in ett finger till och intensifierar pullandet. Jag lyfter höfterna mot honom och mina stön ekar i det lilla badrummet. Nu står hans kuk rakt upp.

Han tar min hand och vi halkar ur karet. Han slänger ner mig droppandes på sängen. Han står ett tag runkandes och tittar på medans jag smeker mig själv. Han tittar så hungrigt på mig. Han ber mig att sära mer för honom och det gör jag.

Det slutar med att vi slafsigt knullar in hela rummet. Det är väl det hotellrum är till för?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan även sova i rummen ;)

Anonym sa...

Mm, mysigt..

Idag hade någon googlat å hittat till min blogg på sökordet:
"Sexuellt undernärd"
Hahaha
Kan inte va bra..! ;)

Lust och Fägring sa...

Sova kan man göra ja. Det stämmer.

Hahaha... Sexuellt undernärd? Låter inte alls bra! Får man biafrapung då?

(Usch vad smaklöst av mig att fråga det.)

Anonym sa...

*asg*

Ja, vad tror du?! ;)

Lust och Fägring sa...

Det låter som en obehaglig åkomma. Men det finns ett behagligt botemedel. Ska jag fixa ett recept?

Anonym sa...

Hahaha
Är de bara att hämta ut på apoteket då..?! ;)

Lust och Fägring sa...

Mmm.. Apoteket har allt har jag hört. Vita rockar= sexy.