20.4.07

Äntligen Fredag

Det är svårt att göra ett val när man har mycket att välja emellan. Ibland när jag inte vet vad jag ska göra hittar jag på små hemliga tävlingar vars utgång får avgöra mitt öde. Min alldeles egna variant av Tärningspelaren. Det är roande. Ikväll skulle det fyndigaste smset belönas med slick och stön. När det vid 21 inte inkommit ett enda kan jag erkänna att jag kollade om telefonen hade slutat fungera. Sju minuter senare vibrerade det till.

21.07 Jag kan inte sluta tänka på din mun. Vad gör du ikväll? Inte speciellt fyndigt men det är klart trevligt att veta att läpparna är påtänkta. Lindar handduken runt håret och smörjer in kroppen. Det doftar kokos.

21.14 Mina vänner tror att du är en fantasifigur om de inte får träffa dig snart. Kan inte vi mötas upp? Uh oh. Han har berättat om mig för sina vänner. Inte få panik nu. Tar ett glas, drar på mig kjolen och knäpper behån. Fortfarande för kallt för att gå barbent så det blir tunna stay ups under.

21.34 Vad du fick mig att stöna min sköna! Lustarna väcktes och snuskiga idéer kläcktes, kuken blev så hård att byxorna nästan spräcktes. Drömmer om dina fylliga bröst, ring så jag får höra din sexiga röst. Den här fick mig att skratta. Han är ingen Blake direkt. Knäpper blusen framför spegeln till toner av Junior Boys.

21.44 Rum 7319, abstinens. Och där avgjordes den tävlingen. Drar av mig trosorna, lägger dem i handväskan och svävar ut genom dörren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. kanske inte det fyndigaste men helt klart lockande. Är sjukt nyfiken på vem som skickade det! Din tease!

Lust och Fägring sa...

Den som väntar på något... etc etc.

Anonym sa...

HAHA jag tycker att rimsmset borde ha vunnit!