1.4.07

Ej godkänt

Vaknade av att någon smekte med fingertopparna över min mun. När jag väl fick upp mina tunga ögonlock så möttes jag av Flygledarens lustfyllda blick. "God morgon" sa han och log brett, "dags att vakna nu". Jag skakade på huvudet och drog täcket över ansiktet. Tydligen så hade jag ju sovit och det ville jag fortsätta med. Han grävde raskt fram mig och smekte mig över kinden. "Jag kan inte sluta tänka på hur sköna dina läppar var igår" viskade han och smekte över min mun igen.

Någonstans emellan att försöka komma på var jag var och hur jag hamnat där, började stillbilder av nattens heta övningar sippra upp till medvetandet. Precis när jag skulle till att kommentera det tragiska i att jag hamnat i säng med just honom, pressade han in sitt långfinger i min mun och uppmande mig att suga på det. Jag slöt uppgivet munnen kring fingret och tittade honom djupt i ögonen medans jag smaskade retfullt på det. Jag lät det sakta glida ut och in mellan läpparna. "Mmm.. du har alltid varit duktig på att suga" sa han och försökte dra mig närmare. Jag bet ner hårt med huggtänderna. Han skrek till av smärta.

Var tvungen att påminna honom att jag är duktig på att suga och på att bita ifrån.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hi! First of all, I would like to apologize for didn't speek your language. My name is "Amigo de Montaigne" (amigodemontaigne.blogspot.com) and I'm from Brazil. I'll going to Scandinavian in next may. Do you have some nice cue? Thank you very much!

Lust och Fägring sa...

É mesmo?

O local é lindo maravihoso!

and we love to cue...

Kaptenen sa...

Du verkar vara en lustig prick. Ska nog läsa i fortsättningen.

Lust och Fägring sa...

Lust-ig.. ho ho very funny.

Amigo de Montaigne sa...

Dear,
which language are you writing?
Hughes,Amigo.

Anonym sa...

Good for you! Ska anamma sånt bitandet genast!

Lust och Fägring sa...

I am not very dear..

Visste att tandvässningen skulle komma till användning.