5.4.07

Oh lord

Middagen med Professorn var trevlig. Visserligen drack vi mycket vin men jag berusades mest av hans orerande om artiklar, partiklar och Mandelbrot. Självklart hamnade vi nakna framför min brasa. Jag kom på mig själv med att undra om jag hade längtat efter att känna honom i mig. Jag minns inte vad jag kom fram till.

Han började smeka över min kropp med sitt stånd. Först kittlade ollonet undersidan av mina fötter. Han drog kuken längs med benet upp till låret."Ligg bara still" bad han mig, hans röst var redan tjock av upphetsning. Han stannade upp där en liten stund och tittade mig i ögonen. Han sträckte fram en hand och kupade mitt bröst samtidigt som den andra handen greppade kuken. Han började runka den sakta och han berättade vad han skulle göra med mig. "Jag vill ha min kuk mellan dina bröst" konstaterade han först, "Hur låter det?" frågade han sen och rullade bröstvårtan mellan sina fingrar. "Det låter strålande" svarade jag och log djävulskt. Han knuffade ner mig på rygg och satte sig grensle över min mage. Det var skönt att ha hans tyngd över mig och jag kände hur det värkte mellan benen.

Han masserade mina bröst med kuken vilandes mellan dem. Att han samtidigt tittade på dem med sådan beundran gjorde mig våt. Han pressade ihop brösten och lät kuken glida in och ut emellan dem. Mina höfter lyftes och sänktes i takt med att han knullade min fylliga barm. Han gillar det verkligen och stönar häftigt. Plötsligt ger han ifrån sig ett vrål och jag känner varma stänk över halsen, på hakan och till och med på kinden. Efter att han flåsat av sig orgasmruset ber han om ursäkt för att varit så självisk och säger att det var okontrollerbart. Han pillar med sitt finger på mitt kön och konstaterar att jag också behöver tillfredställas. Han försvinner med huvudet ner mellan låren och kommer inte upp igen förrän jag kallat på Herren och är alldeles matt.

Det är ju ändå snart påsk och då ska man tänka på Herren har jag hört.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha
Påsken handlar ju om Jesus upp(stånd)else ifrån de döda..
Så de passar ju väldigt bra att kalla på herren i dehär sammanhanget.
=)

Hoppas du hade en bra påskhelg i övrigt oxå

Lust och Fägring sa...

Upp(ståndelse) är något man verkligen ska fira. Påskhelgen var lite åt helvete men jag tar igen det snabbt.