7.5.07

2 meningar och mycket skönt snack senare...

På min jakt efter distrahering ringde jag tidigare idag visitkortsnumret. Phreak som jag är, slog jag givetvis #31# först. Örat fylldes av en mörk och smekande mansröst som talade om att jag kunde lämna ett meddelande efter pipet. Jag lämnade inget meddelande efter pipet. Jag kände igen rösten på bandet, det var banne mig Martinimannen.

Någonting tuggar fortfarande. Gnager är väl kanske det som är brukligt att säga men det räcker inte som beskrivning, det tuggar verkligen. Inte så att det är obehagligt, snarare olycksbådande. Att man aldrig lär sig. Dumma, dumma mig. Tog ett litet snedsteg in på en sidostig och nu blommar fantasierna igen. Jag kan avslöja att flera är av sexuell natur.

Möte med Professorn och hela gänget tidigt imorgon. Hoppas att han kan lägga band på sig. Hoppas att jag kan lägga band på mig.

Om jag ändå kunde drabbas av malaxofobi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gnag gnag

Anonym sa...

ja vad är det som gnager egentligen? la ni band eller band ni? jag har många frågor... inväntar svar.

så få ord, så trevlig läsning.

Lust och Fägring sa...

Luta, luta

Jag har träffat en gnagare. Band knöts och band löstes upp. Jag har inga svar och är rätt fåordig.