4.5.07

Merci (beaucoup)

Fick ett paket från Fransmannen idag. I paketet hittades en limpa Gaulouise (han vet att jag smygröker när jag ska till och skriva), några tidningar (Sophie Marceau är så vacker), en flaska Bollinger Blanc de Noirs Vieilles Vignes Francaises 1997 (något han menar som en påminnelse om att äldre druvor är intensiva), några underbart doftande Savon de Marseille (vi brukar alltid bada ihop) och en ask gudomlig fransk choklad (Debauve & Gallais borde helgonförklaras).

Har fått till ett stycke bestående av sju meningar (tror jag korkar champagnen).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Med sådana presenter lär det dröja innan du kommer igång med skrivandet...

Anonym sa...

mmmm den chokladen är helt underbar!

Anonym sa...

Åååååååå.
Frankrike, den som ändå fick åka.....

Nästa gång du åker ner, kolla in Fauchon!!
Smaskiga grejer seru..
Undertecknad skall ju föreställa att va i branschen lixom.
=)

Vill, vill, vill

Anonym sa...

Ibland kan jag inte låta bli att garva åt att du och jag verkligen spelar i olika ligor.

Du får ett paket från Fransmannen innehållande lyx som jag knappt kan stava till. Och jag träffar Skitungen och käkar müsli.

Ett knull-livsbyte vore helt klart en programidé för skräpkanalerna ;)

Lust och Fägring sa...

Det dröjer fortfarande...

Ja den är god.

Du är i smaskbranschen du. Avis, avis, avis.

Haha... Riktig lyx för mig vore någon som bara ville ligga sked. Skulle byta nästan vad som helst för det nu.

Lust och Fägring sa...

...fast jag har redan druckit upp Bollingern...

och ätit snaskat i mig flertalet praliner...