14.5.07

Recitativo secco

Vi sprang på varandra i natten. Känslan av hans tunga bränner fortfarande på min hals. Han luktade på mitt hår och smakade på min hud. Hans åtrå var nog bland det starkaste jag känt. Det märktes att han hade längtat efter att få ta på mig, fantiserat om det. Hans läppar utforskade mina som om han redan hade sett det framför sig, gång på gång. Martinimannen var riktigt skakande. Minnet av hans åtråfyllda ögon gör mig våt.

Jag var tvungen att springa vidare då jag var på väg att ta hand om en vän i nöd som hade fått sitt hjärta krossat av ännu en musiker, men jag lovade att ringa inom en snar framtid.

Jag ska definitivt ringa honom nu när han fått en uppgift. Han ska hjälpa mig sprida tankarna om Någon för vinden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

spännande...

Anonym sa...

Låter som en rätt behaglig uppgift ;)

Anonym sa...

Skakad, inte rörd..

Låter som en bra distraktion från Någon

Ta hand om dig
/F

Anonym sa...

Alla dessa jävla musiker!

Anonym sa...

Jag skulle också behöva någon som kunde föra mina tankar från någon annan (fast det jobbiga är att jag inte riktigt vill få bort dem..fast på ett sätt vill jag ju).

Lust och Fägring sa...

Spännande är bara förhuden... *host host* jag menar förstås förnamnet.

Alla vill väl behaga? Jag vill det i alla fall.

Och när kommer be-rörd? Tack för handuppmaningen rara du.

Jag håller med, jävla musiker!

Från den ena till den andra, låt dina tankar vandra! Simsalabim!

Anonym sa...

Jag hoppas din trollformel fungerar. Jag ska sova nu och hoppas jag vaknar med bättre tankar.