25.5.07

Sjuki

Det är ett intensivt arbete nu. Mycket av vilket utförs med Handledaren. Den sötmuskiga doften av hans rum fyller mig med invecklat snuskiga tankar. Det börjar bli absurt nu. Råkar han säga något som låter det minsta suggestivt känner jag hur blodet rusar och pupillerna utvidgas. Algoritm låter plötsligt kinky. Jag vet att jag förmodligen inbillade mig detta men jag anade en millisekund av sug i hans blick i förrgår. Hans tjocka ögonfransar viftade dock snabbt bort det. Det är den förbannande dialekten som förtrollar mig. När han säger "brilliant" kan jag inte låta bli att vilja känna honom i mig, om det nu skulle vara tungan, fingret eller kuken spelar ingen roll, bara han var i mig.

Jag har varit sjuk, jag-behöver-en-spruta-i-armen-sjuk. Har inte ens kunnat träffa Martinimannen för att styra upp det efterlängtade ligget.

Ringde Läkarkandidaten för att få en diagnos och piller. Jag fick tyvärr varken eller. Drick mycket vatten och knulla med en Läkarkandidat var hans råd. Suck och stön.

Det är någon som jag vill ringa. Tro det eller ej så är jag rätt blyg så det blir väl aldrig av. Giv mig mod.

Det är tråkigt att vara hemma och kurera sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka!

Krya på dig!

Anonym sa...

Ja du verkar ha åkt på något. Den bästa behandlingen är nog massor med bloggande.

Lust och Fägring sa...

Tack för kryönskningen. Det var rart.

Åkt på sniskan har jag.