5.5.07

Sanning eller konka

Någonting säger mig att när man är berusad talar man mest sanning. Jag tror att jag är förälskad. Minns bara inte i vem. Förmodligen ser han nog lite ut som en blandning av Luke Wilson och Josh Homme. Tog just en cigg i bara morgonrocken på balkongen och känner att bröstvårtorna fortfarande är styva. Siffrorna som stod på visitkortet dansar runt i skallen. Jag stirrar på mina sju meningar och känner mig rastlös.

Jag hoppas på att Någon saknar mig. Jag vill att Någon minns historierna och släpper alla inskränkta idéer om hur det ska vara. Till min stora besvikelse har dock Någon missat alla brödsmulor.

Ska man behöva skriva en stor skylt? Kasta en sten?

Nej, det blir varken skylt eller sten. Jag gillar inte det uppenbara.

Och jag gillar inte puckos.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä! Fy fan för puckos!

Visst är det frustrerande när inte någon förstår men du kanske inte är tillräckligt tydlig. Josh Homme är definitivt en av de sexigaste männen jag vet!

Lust och Fägring sa...

Jag är så tydlig som jag förmår mig att vara.