4.3.07

Fullmåneyra

Rika Flickan ringde på lördagsförmiddagen och ville bjuda på lunch. Hon hade bekymmer och var i desperat behov av råd. Jag försökte förklara att hon hade råd att köpa riktiga råd från utbildade rådmän och att det nog inte var någon idé att fråga mig om råd eftersom jag var exceptionellt rådvill just nu. "Skitsnack! Jag hämtar dig om tjugo. Ciao!" sa hon och la på i örat på mig. Jag tror att varenda samtal vi har haft har slutat med att hon lägger på i örat på mig. Redan då visste jag att det skulle sluta illa, Rika Flickan och jag har ett riktigt dåligt inflytande på varandra.

Vi avnjöt en vällagad lunch som gick i skvallrandets tecken. Kvittrandes om diverse skandaler vi orsakat smuttade vi på våra mimosas. Det Rika Flickan och jag har gemensamt är att vi aldrig upplevt hur det är att vara nöjd. Hungern efter mer har drivit oss båda till att utföra en hel del vansinnesdåd. Som botemedel mot min rådvillhet föreslog Rika Flickan att jag följde med henne och hennes parasiter på en flärdfull utekväll. Det tyckte lilldjävulen på min axel var en lysande idé och så blev det.

Vintankade till bredden begav sig hela sällskapet ut i natten med Rika Flickans bottenlösa börs och dåliga intentioner. Början av kvällen är en suddig blandning av champagnedrinkar och stiliga karlar. Ju fler champagnedrinkar desto stiligare blev de stiliga karlarna. På dansgolvet gned sig alla mot alla. När jag lämnade svett- och hormondimman fick jag syn på Mäklaren. Lilldjävulen skuttade av lycka och gav mig inte ens tid att bättra på läppstiftet. Plötsligt stod jag i ett hörn med hans tunga i min mun. Han kysser helvetes bra den där Mäklaren. Han smakade sliskigt sött. När jag precis hade börjat bli riktigt varm i kläderna kände jag hur någon knackade mig på axeln. Jag vände mig om för att se Rika Flickan hand i hand med en bedårande pojkvasker. "Nu åker vi vidare" sa hon och tittade skeptiskt på Mäklaren. "Ta med dig honom om du vill" sa hon sen och satte av mot garderoben.

Mäklaren och jag utbytte saliv på tre ställen till innan vi hamnade på efterfest i den Rika Flickans borg. Efter krogbesöken hade sällskapet plötsligt tredubblats och det pågick obeskrivliga parningslekar. Vissa bastade nere i källaren, andra badade jacuzzi. Själv satt jag i Mäklarens knä i en fåtölj i vardagsrummet medans Rika Flickan höll hov. Hon berättade anektdoter om sina glamorösa resor och hittade på skamlösa saker om hennes kändisvänner. Pojkvaskern tittade beundrande på henne och skrattade åt allt som hon sa. Efter ett tag tröttnade jag på hennes fyllesnack och drog med mig Mäklaren till ett gästrum.

Han satt sig på sängkanten och slängde av sig kavajen. Jag drog min topp över huvudet och vinglade fram till sängen. Han drog ner mina byxor och smekte av mig trosorna. Jag lirkade upp hans gylf och satt mig på knä framför honom. Jag runkade honom hård och lät sedan mina läppar omsluta ollonet. Sakta gled munnen ner över kuken medans tungspetsen slickade ivrigt. Jag blev så kåt av att höra honom stöna. När jag kände hur den riktigt pulserade mot gommen kunde jag inte hålla mig längre. "Jag måste bli knullad nu" hickade jag fram. Han tog min hand och hjälpte mig upp från golvet. Han lutade sig fram och överröste min mage med fjäderlätta pussar. Hans stora händer tog sedan tag i mina höfter och guidade mig ner över hans kuk. Jag red honom frenetiskt medans han ylade mot fullmånen som syntes genom fönstret. Vi knullade tills vi slocknade.

Jag vaknade av att Rika Flickan hoppar ner i sängen brevid mig. Hon börjar berätta detaljerna om hennes natt med Pojkvaskern. "Han hade en väldig stamina..." säger hon och gäspar. Mäklaren vaknar och försöker skyla sig med täcket. "Jag hann redan se den där, ingen idé att gömma den nu" säger Rika Flickan och fortsätter berömma Pojkvaskerns knullteknik.

Efter en frukostbuffé som inte var av denna värld drar Mäklaren och jag oss hemåt. Han kysser mig adjö och jag lovar att ringa. Nu blir det ett bad och ett par välbehövda alvedon. Skönt att vara tillbaka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått ännu ett nytt fan. Det är galet hur månen kan påverka en he he... Mäklare också for den delen ;).

Anonym sa...

Tack för din kommentar på "Ensam mitt i flocken". Jag vet inte om jag är så klok... Det var iaf en intressant tanke du kom med. Om du vill fortsätta läsa "Ensam..." så maila mig på karl.hellberg@gmail.com så får du lösen!

Hörs

//CH

Anonym sa...

Peace out?! Det här måste jag gå i terapi för.

Anonym sa...

Jag är nyfiken på om någon av dessa Mäklaren, Doktoranden, osv är en sådan där "söt" typ som inte charmerar så fort de får chansen? Den sorten som inte tar för sig och är ödmjuk inför allting (särskilt sexuellt)?

Lust och Fägring sa...

They like me, they really like me... ;)

Hemliga lösen, så spännande!

Det kanske finns en del issues som behöver redas ut?

Det är lite ont om söta typer. Doktoranden är nog den mest ödmjuka av dem jag träffar just nu. Jag attraheras sexuellt av dryga jävlar, kanske en effekt av min närhetsproblematik.