24.3.07

Några ord

Äntligen bröt jag mig ur hemmafredagarnas hårda grep. Idag mår jag inte alltför dåligt. Det är en relativt skön bakfylla som har nästlat sig in i min kropp. Någon lär dock inte må speciellt bra idag efter den uppvisningen i fyllesvineri jag fick skåda igår. Någon förtjänar att må dåligt eftersom Någon ringer mig hela nätterna och låter mig inte få mina välbehövda tre timmar sömn. Någon är en kille som hade mig men som försummade mig och som kommer få ångra det i resten av sitt liv. Någon säger att han älskar mig men jag tror att Någon bara älskat sig själv. Någon säger att han vill bli ett återkommande inslag i mitt liv. Men jag har nog fått nog av Någon.

Ikväll är det fest hos Födelsedagsbarnet. Han är kompis med Exet och H vilket känns både lustigt och olustigt. Det faktumet pekar också på att kvällen slutar lustfyllt. Nu ska jag bara jobba upp lite fägring. Börjar med ett bad och avslutar med glansiga läppar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Någon är en kille som hade mig men som försummade mig och som kommer få ångra det i resten av sitt liv"

Tror snarare att han kommer att tacka sin lyckliga stjärna att han slapp ur ditt grepp...
Väldigt få killar trivs med att dela mus med en handfull andra killar. Det är inte hippt hur mycket du än vill tro det.

Lust och Fägring sa...

När Någon och jag var tillsammans hade han ensamrätt på min kropp och min kärlek, han var min lyckliga stjärna. De är bara de som bara ser mig som "mus" som får dela, för de är inte riktiga män och de vet om det.

Anonym sa...

Jag tror inte direkt att man bryr sig om att vara hipp med sitt kärleks/sexliv.

Anonym sa...

"Jag tror inte direkt att man bryr sig om att vara hipp med sitt kärleks/sexliv."

Jo, om man är publik med det, och baserar sin popularitet på att det är hippt.

Lust och Fägring sa...

Resonemanget känns lite oklart- om det är väldigt få killar som gillar att som du så fint skrev "dela mus", varför skulle jag i mina försök att vara populär och hipp (tydligen samma sak i din mening, något som också kan diskuteras) göra just det som inte är så populärt?

Hmm..

Jag deltar inte i populäritetstävlingar, det är så ohippt.