13.3.07

Tisdag

Jag har alltid tyckt att det är lite pinsamt att vara full på en tisdag. Nu är jag det, full alltså. Jag blir alltså automatiskt pinsam också.

Experimentet gick hur bra som helst. Det visade sig att jag och Doktoranden ska utföra det tillsammans med en student. En ung, mycket sexig student med vanlig mustasch, precis som Magnum PI. Magnum har mörkbruna sammetsögon och ett härligt skratt. Oj vad jag fick honom att skratta. Vi flörtade hejvilt när Doktoranden lämnat rummet. Jag kunde inte hejda mig, fransarna fladdrade och jag klämde ihop brösten. Jag vill att Magnum ska försöka föreställa sig mig naken. Jag är fruktansvärt nyfiken på hur mustaschen skulle kännas mot insidan av mina lår. Hur ser han ut när han kommer tro?

Jag har börjat tänka på min själ. Hur den mår och så. Den vill bli berörd.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Blev glad att du gillade mina bilder!
Har läst igenom hela din blogg och..
..lite sex e aldrig helt fel.
Så när du kommer ut i bokform med din levnadshistoria så fotar jag gärna omslaget ;)
Haha
Vi ses mellan raderna
/F

Lust och Fägring sa...

Lite sex är alltid helt fel... Mycket är att föredra. Det är inte många som kan läsa mellan raderna.

Anonym sa...

det är bra att vara lite pinsam ibland!!! jag har sett att vanlig mustash är på väg tillbaka. får kanske ge det en chans.

Anonym sa...

Haha
Lite ordvrängeri såhär på morgonkvisten gör livet glatt i sjumilaskogen =)
Ha en underbar..

Anonym sa...

Jag gillade din blogg. Layouten var väl inte jättespännande, men.. Jag ska kika lite mer senare.. :)

Lust och Fägring sa...

På fel person kan vanlig mustasch bli väldigt pinsamt.

Ordvrängande ägnar jag mig gärna åt under alla dygnets timmar. Underbar var den, dagen alltså...

Ja det mer du kikar desto finare blir layouten, det är vetenskapligt bevisat.

Anonym sa...

Du verkar vara en sån som jag brukar vilja vara vän med. Någon som jag inte riktigt förstår, på ett bra sätt.

inanna sa...

Jag tycker det är hur coolt som helst att du också gillar Megans Present. Jag har försökt få säkert tjugo personer att gilla den, men ingen gör det. Du ger mig hopp för världen... :)

Lust och Fägring sa...

Att en som kallar sig för slampan tror sig vilja vara min vän tar jag som en väldans fin komplimang.

Lust och Fägring sa...

Säg bara hej hopp! Fatta vilken present. Phone calls from you är nog den jag hånglat mest till. Inspelad nere i en källare av en ensam pojkspoling, drömskt, vackert och skört. Precis som finhångel ska vara.

Anonym sa...

...Att vara full på en vardag kan vara bra för karriären: Man kommer till jobbet bakis som fan och säger till chefen att man är lite "små sjuk", men man vill offra sig för företagets skull, får en klapp på axeln, blir utsedd till "veckans fejs" på företaget och en löneförhöjning är att se fram emot... Det måste tilläggas att min chef är jävligt naiv=) Dricker jag så dricker jag alltid på en vardag, man vill ju inte slösa bort sin lediga tid på att vara bakis=)