22.3.07

Märk väl

Hade glömt bort hur fruktansvärt sexig Professorn är då jag inte träffat honom på ett tag. Jag glömmer snabbt. Det krävs en regelbunden kontakt för att behålla mitt intresse nu för tiden verkar det som. Har kanske fått en liten släng av ADHD. Han är en otrolig retoriker Professorn. Men inte ens hans blandning av pondus och pojkaktiga charm kunde vinna över den svårflörtade publiken. Jag som inte är speciellt svårflörtad gled nästan ur stolen jag blev så våt. Medans han förklarade sina avancerade analyser koncentrerade jag mig på hans läppar och hur mycket jag ville smaka på dem igen. Det värkte mellan mina ben när han visade resultaten och arguementerade för sina tolkningar. Han gav mig några snabba blickar och när våra ögon möttes fick jag lite ståpäls. Jag ville ha honom.

Under devisen att jag skulle diskutera några av hans slutsatser knackade jag på dörren till hans kontor med två koppar kaffe. Han satt djupt försjunken över sina röriga anteckningar vid skrivbordet och såg allmänt bekymrad ut. "Tyckte du skulle behöva en kopp" sa jag och gick fram till honom. "Det jag behöver är din kropp" svarade han och smekte mig över baken. Han sken upp i ett busigt leende, tog kopparna och ställde ner dem. Vi delade först några heta kyssar. Sen lekte hans tunga nedför min hals och han pussade mitt nyckelben. Jag blundade och njöt av hur hans händer letade efter sätt att komma in under mina kläder. Precis när han hittade en ingång knackade det på dörren. Vi båda hoppade högt. Vi flög isär och rättade till våra kläder. "Är du upptagen?" ropar Labbassistenten genom dörren. "Nejdå! jag diskuterar bara lite med en student" hostade Professorn fram. Han satte sig snabbt ner i sin stol igen för att dölja sitt stånd och antog en seriös min. Jag fick verkligen anstränga mig för att inte få ett skrattanfall. Jag tittade upptaget ner på mina skor då jag smet ut. Han ringde sen och bad om att få träffa mig i helgen. Vi får se hur det blir med det, han märkte fan inte att jag färgat håret.

Är så trött idag. Någon slutade aldrig ringa igår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA.. killar märker väl aldrig sånna grejer!?

Anonym sa...

nånting säger mig att du är lika förtjusande berusad som jag ikväll. du är verkligen fröken svår!

Lust och Fägring sa...

It's all about the details...

Eller så är jag bara förtjusande när du är berusad. Jag är inte svår att få bara svår att förstå.