2.3.07

Pärlor åt svinet

Sprang på Flygledaren på affären idag. Det gjorde nästan ont. Han såg ut att må bra. Vi plockade varor ihop och skämtade om svunna tider. Han hade fått några gråa stänk. Jag var bara en barnrumpa när vi träffades för första gången. Det mötet har jag många gånger svurit över då han är bland de största svinen i världshistorien. Sexet var dock bland det hetaste jag haft och jag fantiserar fortfarande om känslan av hans varma andedräkt på min nakna hud.

Han var lika djävulsk som alltid. Komplimangerna haglade och han tjatade om att han ville äta middag med mig. "Ok... jag lovar" sa jag då jag lessnat på tjatet men la till "glöm dock inte att löften är till för att brytas, det har ju du lärt mig". Han tog mig under armen och vi fortsatte längs gången med våra korgar. "En dag kommer du gå nedför gången så här vid min sida, du kommer bära vitt och vara den vackraste brud som skådats" sa han med en tillgjord dokumentärröst. "Den dagen den sorgen" sa jag och stannade upp för att leta efter min favorithonung. Efter vi betalt packade han varsamt ner mina varor och bar hem dem åt mig.

Han försökte mygla sig upp för att "titta på brasan" men där sa klumpen i magen ifrån. Han ställde bestämt ner matkassarna och tog mig i sina armar. Jag kunde inte mostå hans läppar och vi kysstes. Han pressade upp mig mot ytterdörren. Hans hand letade sig helt fräckt innanför linningen på mina byxor och hans finger gled snabbt in under trosorna. När jag i hångeldimman insåg vad som pågick försökte jag värja mig mot hans iver och rätta till min kappa. Han släppte hastigt taget om mig och stoppade fingret som just varit i mig i sin mun. "Mmm... alltid lika god" sa han och flinade. Rosenröd om kinderna av ilska och upphetsning gav jag honom en ordentlig örfil. Han gnuggade sig om kinden och log. "Hmm... lika god och lika hetsig, jag ser verkligen fram emot middagen" sa han och traskade iväg nynnades på bröllopsvalsen.

Nu måste jag börja handla någon annanstans för om jag gifter mig ska det banne mig spelas balalajka, Flygledaren dansar nämligen bara efter sin egen visselpipa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det tråkigt att det hetaste sexet är med de största idioterna? Det kanske bara är så att man inte kan ge sig hän lika mycket med någon man gillar?

/Fia

Anonym sa...

Fast jag tror att om man hittar det rätta kan det bli lika hett om inte hetare. Det handlar väl om kommunikatioN?

Anonym sa...

He he, balalajkan har en lång tradition som kärlekens instrument.

Lust och Fägring sa...

Det är nog lite olika beroende på hur man är och vad man tycker är hett. Hoppas att en dag hitta det heta med någon man håller av.

Balalajkan betyder humor i mina öron.