8.3.07

Rinn

Dagarna och nätterna flyter ihop. Sömnen har inte varit av den bästa kvalitén. Pratade hela tisdagsnatten i telefon med James Dean. Synd att han inte är lika rolig ansikte mot ansikte. Framåt småtimmarna berättade han ingående om vad han ville göra med mig. Det lät faktiskt inte så dumt.

Igår gjorde jag ett patetiskt försök att bryta med Professorn. Det slutade med att han slickade upp mig i brygga och friade (han är ju redan gift för i helvete). Jag måste komma på en bättre strategi.

Mäklaren bjöd mig på fest i helgen men jag ska på mässa med Exet. Kanske bokar jag om. Jag känner för mer fördärv och jag vill inte att det rinner mig ur händerna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Röstar helt klart på fördärv! Viva Fördärvet!

Anonym sa...

Undrar vad för lust som väcks en kväll som denna. Alltid svårt att bryta men det kanske är för det bästa. Du får nog som sagt jobba lite på strategin.

Anonym sa...

Vad hände med din självdisciplin? Nu blev jag lite besviken på dig! ;)

Nejdå... så kan det gå. Vad är det för mässa du ska på? Nyfiken.

/Tomas

Lust och Fägring sa...

Din röst avgjorde, det blev fördärv.

Strategin ska definitivt finslipas.

Räkna med att jag kommer göra dig besviken flera gånger. Skulle kolla på båtar men så blev det icke.