16.3.07

Tänka sig

Har av några anledningar bestämt mig för att vara hemma på fredagar. Jag tror att en av dessa anledningar var för att fredagarna var de dagarna som jag statistiskt sett hamnade i mest trubbel. De andra anledningarna kan jag av säkerhetsskäl inte avslöja.

När jag kom upp ur det traditionella fredagsbadet gick jag in till sovrummet för att applicera diverse mjukgörande krämer. Jag knöt handduken runt huvudet som en turban och började smörja in mina ben. Jag såg i ögonvrån hur lampan släcktes hos Fönstertittargrannen. Jag kunde inte se om han stod där men bara tanken att han hade släckt för att kunna se bättre in till mig räckte för att göra mig upphetsad. Jag smorde långsammare och svängde med rumpan mot hans fönster. Jag ställde mig sen upp och tröck ut en dutta lotion på varje bröst. Cirklade sakta runt bröstvårtorna med fingrarna för att varsamt bearbeta in krämen i den fuktiga huden. Tanken att han stod där och runkade i mörkret, runkade och ville att det var hans händer som rörde vid min nakna kropp, gjorde mig våt.

Min hand gled ner mellan mina ben. Det var glatt och varmt. En värkande lust tog över och jag slängde mig på sängen. Tanken att han runkade så ivrigt att han sprutade ner sitt fönster fick mina knän att darra och det tog inte lång stund innan jag stönade ut en underbar fredagsorgasm. Efter ett par flyktiga tankar om hur mysigt det hade varit att få några pussar på ögonlocket efter det där, lindade jag in mig i handduken igen och gick för att se jag kunde få en skymt av Fönstertittargrannen. Det fick jag. Han var på väg in i sin port med tunga matkassar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken show han gick miste om! Blev det en "down taker" för din fantasi?

Anonym sa...

Ja, tänk om man ändå hade såna som du till grannar.. =P

Haha
Hos mig är de omvänt.
När jag struttande går genom hallen efter att ha tagit en dusch så brukar tanten på andra sidan gata glutta.
Hon sitter ofta ute på balkongen o tar en rök, så allt som oftast får hon sig en liten preview..
Nu är hon ju mellan 70 och döden någonstans så när hon böjer sig fram för att titta så vet jag inte om de e för att hon har dålig syn eller om jag har liten k*k ;)

Lust och Fägring sa...

Spelar ingen roll att han inte var där "egentligen" för när jag minns tillbaka till den sköna upphetsningen är han där. Verklighet vinner inte alltid över fantasi i min värld.

Haha... Du kanske har en granne som jag, jag bor brevid tanten och det är definitivt för att hon har dålig syn som hon böjer sig fram, riktigt dålig syn.

mindoflotta sa...

Tack detsamma:) Låter riktigt kul med sådana grannar:P

Anonym sa...

Hahaha
Skönt att höra, började nästan bli orolig ;)