16.11.08

Gol!

Räven och jag började grovhångla i soffan efter att den mörkögda lämnat oss. Då och då tittade vi upp och såg att någon stel festdeltagare blängde, men vi var för sliriga för att bry oss. Värdinna för kvällen var en hetlevrad sydamerikanska som uppmuntrade till sexlekar, så vi visste att hon inte skulle ta illa upp. Hon kom in i rummet och log brett när hon såg oss omslingrade. "Ahh so this is where the party is!" skrattar hon och sätter sig på soffan brevid mig. Jag vänder mig mot henne och Räven börjar massera mina axlar. Vi pratar mat. Värdinnan har lagat så mycket god mat till festen att man inte kan tro att det är sant.

Hon frågar om jag hunnit prova efterrätten, vilket jag inte har. Hon går och hämtar. Jag tackar och sträcker mig efter tallriken men hon drar undan den. Hon vill mata. Jag känner hur Räven stelnar till. Han masserar lite hårdare. Värdinnan sätter sig tätt intill och för skeden långsamt till min mun. Jag gapar. Räven tittar storögt på. Munnen fylls med sötma och jag slickar skeden ren.

Värdinnan pressar skeden mellan mina läppar igen och jag låter tungan leka över det kalla silvret. Hennes eldiga ögon är så intensiva. Räven kramar min nacke hårt med sin hand. Värdinnan lutar sig fram och för skeden till den egna munnen. Hon slickar förföriskt på den. Jag fnissar och gapar, villig att ta emot skeden igen.

Då får Räven nog. Han ställer sig upp och drar med mig ut. Han skäller på mig tills vi kommer två kvarter bort. Sen sätter vi på varandra i en gränd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu ett mästerverk. Njuter så av dina texter.

/V

Lust och Fägring sa...

Äsch då.