20.11.08

Mercy merci

Valpen mms:ade en bild på sin kuk till mig idag (igår) och jag är så frestad att posta den här. Jag skulle förstås aldrig göra en sådan sak men tanken är kittlande. Annars har jag mest fikat, shoppat klänning, analyserat och spenderat en stund här på nattkvisten med att försöka skicka en film med ett väldigt hett knull till en gubbe.

Pratade med Fransmannen och berättade om balen. Han ska givetvis också dit. Han verkade lite sur för att Militär redan hunnit lägga beslag på mig, men samtidigt road av tanken på att få fäktas med honom. Jag förklarade att det inte var någon idé att ha någon tävling om mig då jag redan förlorat mig i en man i år. Det räcker fint det.

Jag fortsatte med att retsamt lägga fram det faktum att även om de inte kunde komma med mig både två, så kunde de ju komma i mig båda två, och att de får mer än gärna göra det samtidigt.

Han skrattade först, sen la han till det att med hans kontakter kunde han med ett par samtal få Militär skickad till månen på jakt efter Osama.

Det var den trekanten det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är du en av aktörerna på filmen så skulle även jag vilja få se den :) Är också en "gubbe" som beundrar dig på avstånd och deltar hellre i en trekant med dig än jagar Usama på månen :))
Älskar din blogg!
Sensu L

Lust och Fägring sa...

Ohhh en beundrare. Vad trevligt.

Lena på ekonomin sa...

Hej, jag läser din blogg med jämna mellanrum och tycker att den är bra och kittlande.

Fråga: Skickar folk verkligen mms-bilder på sina kön till varandra? Jag känner mig gammal. *gammal*

mvh

Lust och Fägring sa...

Valpen är ju lite yngre så han är mycket för det där med teknologi. Jag tror han tycker att det är roligt att veta att jag sitter på jobbet och får en kuk i ögat.

Dagens ungdom alltså... puhh...

Lena på ekonomin sa...

Herregud. *herregud*