4.11.08

Just det

Ynglingen är en av de där få rödhåriga som har ljusbruna ögon och mörka ögonfransar. Jag försökte kolla upp hur stor chansen är att man har just den kombinationen men jag hittade inget tillförlitligt statistiskt underlag. Något säger mig i alla fall att just den chansen är ganska liten.

Jag brukar tycka mest om de ljusa ögonfransarna, men just hans mörka, de ger mig fjärilar i magen.

Sen var det otroligt trevligt att känna sig kunnig och beundrad. Han sa flera gånger att han inspireras av mina alster. Jag börjar sakta men säkert förstå hur det kommer sig att Professorn och Handledaren kan verka lite uppblåsta med mig i hasorna.

Slutsatsen är att det kommer vara oemotståndligt svårt att ståndaktigt hålla fingrarna borta från fel stånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man både vill och inte vill att du ska lyckas hålla emot.

Lust och Fägring sa...

Så kan det vara ibland.