15.11.08

Je ne sais quoi

Festen var farligt trist, i alla fall tills Räven dök upp, då blev den istället farligt sexig. Han var brunstig och på det humöret att han fullkomligt struntade i vad folk tyckte. Jag satt i soffan och pratade musik med en mörkögd boam (beauty of a man). Räven kom och trängde sig emellan direkt. "Det här är en underbar kvinna" kände han sig tvungen att meddela min samtalspartner samtidigt som han la handen på mitt knä. "Och det här är en odåga till man" fyllde jag i, och drog bort Rävens kladdande tass.

Räven tittade på mig med blixtrande ögon och la raskt tillbaka handen på mitt ben, den här gång provocerande högt upp på mitt lår. Den mörkögda flackade med blicken. Min första impuls var att slå bort handen, men jag gillade dels hur placeringen av den fick den mörkögda att bli obekväm och dels känslan av den nära underlivet.

Det spände i hela kroppen. Jag lutade mig lite bakåt och gav Räven en uppgiven blick. Han förstod direkt vad jag signalerade, drog mitt hår åt sidan, lutade sig fram och började kyssa min hals. Jag tittade på den mörkögda och log. Han tog sitt glas och gick.

3 kommentarer:

Mr C sa...

The fox.

Lisa sa...

Åhh jag älskar hur du skriver, jag bli så, så, så....åhhh Kram Lisa

Lust och Fägring sa...

Mmmm. Han är slug.

Tack du du du. Det var kul kul kul att höra.