18.11.08

Väntans tider

Klockan är strax efter midnatt och jag har dragit på mig mitt svarta nattlinne. Tyget är tunt och glatt. Mina fingrar leker över linningen. Han landar snart och spänningen är olidlig. Jag älskar att han bara spontanåker till mig för att han har lust. Att han lämnar alla måsten för att han har ett sug efter mig. Visst, jag önskar att han vore en annan, men man tager väl vad man haver. Kanske kan jag bli kär i denne man istället. Kanske kan han fylla det svarta hål som Bus lämnat.

Jag tror jag börjar med att låta honom försöka fylla det med kuken.

4 kommentarer:

needy girl sa...

Kukar brukar vara bra på att fylla svarta hål.

Anonym sa...

Där ser man vad man missar om man inte är på humör...

Cx

Anonym sa...

Att ha dig väntandes måste vara guld. /V

Lust och Fägring sa...

Jappers.

You snooze, you lose ;)

Tala är silver, ligga är guld.