24.11.08

Polerat

Alltså jag har aldrig sett en man spruta så mycket som Brandmannen. Det var kopiösa mängder sperma som sköts rätt ut på parketten. Drama Mama och jag stod och åmade oss en liten bit bort. Vi hade satt på sliskig musik och klädde sakta av varandra. Vi kysstes och tog på varandra. Brandmannen satt på kanten av soffan och följde det som hände med stort intresse. Minns inte om det var jag eller hon som sa åt honom att ta fram kuken. Det kan mycket väl ha varit jag.

Han gnuggade sig i ögonen som för att försäkra sig om att det han såg var sant, sen knäppte han raskt upp byxorna och ut studsade ett praktstånd. "Runka den" vet jag att jag sa. Drama Mama mumlade fram några uppmuntrande ord också har jag för mig. Till slut stod vi där nakna, pressandes våra bröst mot varandra. Vi nöp och lekte med varandras bröstvårtor. "Har du sett vilken stor kuk han har?" viskade Drama Mama i mitt öra. "Jotack jag har sett" fnissade jag tillbaka. Precis när vi vände oss mot honom, beredda att dyka över honom, fontänsprutar han. Jag fick lite på foten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses. Sitter med hakan i knät.

Lust och Fägring sa...

Hoppsan.