8.11.08

H som i

H förstod direkt att mitt otydliga sms var ett uttryck för att jag var i akut behov av sex. Han sa retsamt att han uppskattade att jag varit artig nog att försöka hymla med det.

H hade varit med förr så min förutfattade meningen var att det skulle bli skönt och det blev det. Jag lät naglarna riva över hans vältränade armar och försökte komma på varför jag låtit det här rinna ut i sanden. Han låg ovanpå mig och det bärnstensfärgade ljuset som min sänglampa utsöndrar dansar så vackert över hans bröstmuskler. Jag tittar ner och hypnotiseras av att se hur hans glansiga kuk rytmiskt begravs i mig. Jag börjar massera mina bröst i takt. Han i sin tur tittar helt fascinerad på hur de fylliga behagen pressas ihop, om och om igen.

Inför slutspurten tittar vi varandra i ögonen. Han smeker min kind och mumlar osammanhängande smicker. Jag blundar och lyssnar på bådas andning. Jag känner hur det börjar rycka i tårna och underkroppen darrar.

Hans stora händer greppar tag i mina höfter och försöker håller mig stilla. Han vill inte att jag ska komma än. Min kåthet stretar emot och han är egentligen helt chanslös.

Min orgasm kramar bestämt fram hans. Det blir härligt kladdigt.

När han flåsat klart, skrattar han och utbrister "Helvete vad skönt!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så hett! Du skriver snuskigt bra.

Lust och Fägring sa...

Men tack du.