23.11.08

Lite mer om det

Drama Mama dundrade in kring 22 och gav mig en blöt puss. Vi drack, skvallrade och piffade oss. Hon hade som vanligt en hel del att berätta. Hennes flickvän hade träffat en kille och hennes älskare hade friat. Själv ville hon bara utomlands igen. Hon var less på Sverige och mörkret. Hon drog fingrarna igenom mitt hår. Jag blundande och kände mig full. Började berätta om eländet med Bus och Lester. Hennes teorier kring det hela fick mig att skratta så att tårarna rann.

Sen gick allt som sagt i en farlig fart. Minns att vi visade brösten för taxichauffören (det fanns faktiskt en legitim anledning). Plötsligt var vi inne på någon krog och jag hade Skäggets armar om mig. Drama Mama hittade någon gangster som hon följde med på efterfest.

Skägget och jag åkte hem till mig och jag var allmänt olämplig. Sprang runt halvnaken och härjade. Ramlade av en stol. Jag tror att jag skällde ut honom för att han inte ville knulla mig i mitt tillstånd. Han visade prov på ett stort tålamod.

Vaknade av kittlande kyssar på min hals. Han letade sig ner till bröstvårtorna där han stannade en bra stund. Sugandes, smaskandes, njutandes. Han kröp ner under täcket och blåste lätt på insidan av mina lår. Jag särade slött. Skäggigt bakisslick är att rekommendera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, Skäggety vet vad han gör, vilken kille, mm.

Lust och Fägring sa...

Skäggety skäggety bang bang.