25.2.09

Spik

Landat i det och känner mig hopplöst ledsen.

10 kommentarer:

BJ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lust och Fägring sa...

Vad jobbigt för DIG. *ler*

BJ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lust och Fägring sa...

Men rara, underbara, oroa dig inte för denna mara, det är inget som du behöver fixa. Det är inte ditt fel.

Lust och Fägring sa...

Så kan det helt enkelt gå, inget som jag inte kan förstå.

Lust och Fägring sa...

Och jag rimmar alltid när jag mår lite dåligt, dessutom riktigt undermåligt. Det tar liksom udden av, allt svidande skav. Så ha överseende med detta, du har gjort det enda rätta.

BJ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lust och Fägring sa...

Jag menade att du verkar göra det bästa för dig. Och jag är bara en tjej som gör sin grej. Bråka inte mer på mig.

Anonym sa...

Och vad sjutton hände här?

Lust och Fägring sa...

Jag tycker att vi kallar det en kemisk reaktion. Kaboom sa det bara. Men det är ingen fara på taket.

Move along folks... Nothing to see here...