1.2.09

Varför är du så underbar?

Det jag minns vill jag inte minnas och det jag inte minns, det finns inte. Kvällen var fantastisk på många sätt och vis. Konstgrejset var precis lagom pretentiöst. Gaye och jag skrattade oss igenom det mesta. Det var skoj att se Fotografen igen. Vi kom överens om att ses i veckan. Ynglingens vackra uppenbarelse syntes också till. Vi utbytte utdragna blickar och lekfulla blinkningar men jag hann inte prata med honom för Gaye drog iväg mig för att gå på köttmarknad. Där mötte vi upp Förr och festade som aldrig förr. Köttmarknaden var som köttmarknader brukar vara. Det var slemmigt och svettigt. Efter tre tequila trivdes jag fint (tequila liksom, bara det). Resten är ett virrvarr av efterfest och motorcykelgäng.

Gravt försvagad av min bakfylla lyckades Bus locka mig i säng. Det var då precis det jag behövde. Hetaste sexet jag haft på länge. Märker dock, nu när det värsta av knullruset lagt sig, att en lömsk känsla av nyförälskelse har spridit sig. Och det är det sista jag behöver.

Inga kommentarer: