17.7.08

Arga leken börjar nu

Även fast jag vet att Fotografen är förlåtande av naturen var jag lite nervös när jag ringde upp för att bjuda över honom. Han var barsk i början men mjuknade när jag sa att han skulle ta med sig kameran. Eller så kanske han hårdnade, vad vet jag?

När vi möts i dörröppningen syns det i hans ögon att han har laddat, typ repeterat en utskällning på vägen. Hans blick är intensiv. Arg och ledsen på samma gång. Mest arg dock. Han har med sig en väska. Han öppnar den och tar ut ett tunt tunt tygstycke och halvt överräcker, halvt kastar det på mig. "Sätt på den här" säger han och marscherar raka vägen in i sovrummet. Det är ett kort svart nattlinne. Mycket vackert är det, i lite retrostil, precis som man kan tänka sig att Fotografen gillar.

Jag tar bort prislappen och följer efter honom. "Nu får du snabba dig innan ljuset försvinner" säger han samtidigt som han mekar med kameran. Jag säger ingenting och låter kläderna falla till golvet. Jag drar nattlinnet över huvudet och det glider ner över min nakna kropp. Jag tittar mig i spegeln och mina bröstvårtor syns tydligt igenom det fjäderlätta tyget. "Sätt på dig de där också" kommenderar Fotografen och pekar med hela handen på ett par skor som står brevid sängen. Jag sätter mig på sängkanten och stoppar lite motvilligt in fötterna.

Han närmar sig sängen, tar tag i min arm och drar upp mig med ett ryck. Med klackarna på är vi nästan lika långa. Jag stirrar in i hans ilskna ögon. Nu är jag också arg. Vem tror han att han är? Innan jag hinner fråga delar vi en glödhet kyss. Jag blundar och tappar bort mig i tungornas iver. Med ett stadigt grepp pressar han ner mig på sängen igen. Jag fattar ingenting, vill ju kyssas mera.

Han rättar till mitt hår lite, backar och tar av linskyddet.

4 kommentarer:

Matt sa...

När får man se bilderna?

Anonym sa...

Du skriver så jävla sexigt. Tonen i och mellan raderna är kittlande.

Justine sa...

hett!

Lust och Fägring sa...

Ja, håll inte andan bara ;)

I och mellan säger du. Hmm. Varför inte?

Äsch, lite glöd har väl aldrig skadat.