15.7.08

Katt på ett hett plåttak

Vet inte vad det är men jag är fruktansvärt rastlös. Sinnena är alla överkänsliga och jag går omkring och känner mig överhettad. Jag stryker mig typ mot möblerna och har mig. 

Pratade med Bus idag. Först ville jag inte prata med honom, vi hade varit ifrån varandra ett tag och jag hade saknat honom, vilket störde mig. Det sista jag behöver är att ha honom under huden tänkte jag. Men han lockar och pockar och jag ringer. Två andetag senare har det gått en timme och han är sen. 

Vi lägger på och jag lägger mig på rygg. Hans röst ekar fortfarande i mina öron. Drar av mig mina shorts. En bris smiter in genom fönstret och smeker mina lår. Blundar och låter brisen vara Bus. Drar upp brandförsvarets t-shirt och masserar mina bröst, leker med dem. Trycker ihop dem och drar lite i bröstvårtorna. Nyper. Pirrar otroligt skönt. Föreställer mig att Bus står över mig runkandes. Gapar. 

Flyttar en hand till hettan. Andas tungt. Höfterna rör sig häftigt och stjärten lyfter från madrassen. Huvudet kastas vilt från sida till sida. 

Kommer och vips så är vi tillbaka till där vi började. 

Mjuao. 

10 kommentarer:

Matt sa...

Du är ett djur

Lust och Fägring sa...

Jajamen... it takes one to know one... grrr....

Unknown sa...

Ett djur, va? ;-) Hur har jag inte kunnat hamna här innan? Smaskigt!

Anonym sa...

Mmm she's a maneater.

Lust och Fägring sa...

Nej var har jag varit hela tiden?

Först trodde jag det stod manet. Det hade varit kul.

Kaptenen sa...

Hahaha. Kul.

Anonym sa...

Bomber och Granater!

Känns som jag är Bus! ...men i mitt fall så var det jag som stod upp och föreställde mig ngt annat härligt kattdjur som bara väntade på min explosion...

Nu längtar jag tillbaka till helgen då jag var på varmare breddgrader och träffade Konstnärinnan, en helt fantastisk dejt!

;-)

Nu på fredag så blir det en annan dejt med Lärarinnan. Har köpt en liten present. En ny leksak eftersom hennes var utsliten ;)

Sen på lördag så hoppas jag på en dubbeldejt med ett par väldigt trevliga kattdjur. Hanky Panky och Ryttarinnan. Träffat båda innan men aldrig tillsammans ;-)

Får väl se hur man värderar helgen på söndag kväll...

Pussar (...precis där du vill ;)

Lust och Fägring sa...

Eller hur!

Haha nej du är inte Bus. Men det låter ju som att du har tallriken full i alla fall. You go!

Anonym sa...

Återkommer nästa vecka och säger om tallriken är full (av godsaker) eller om fatet är tömt...

...kanske ngt annat som är tömt!

;-)

Söta drömmar (och ha en skön helg)!

En kittlande kyss :P

Lust och Fägring sa...

Don't forget to lick your plate!