6.7.08

Fire and ice

Han är snygg. Riktigt snygg. Så rätt. Kläderna är perfekta. Väldigt Rat Pack chic. Han glider fram och frågar vad jag heter. Vi pratar och han tänder en cigg. Han pratar snabbt. Jag orkar inte avbryta. Han fyller på mitt glas. Solen värmer mina nakna ben. Han undrar vad jag har för parfym. Säger att den gör honom galen. Frågar om han får lukta på min hals. Tar en klunk bubbel, tittar bort och sveper håret åt sidan. Halsen är blottad. Han flinar, lyfter sina Wayfarers och gnuggar näsan mot mitt nyckelben. Det kittlas. Jag puttar bort honom. Säger att han minsann får lugna ner sig. Han är eld och lågor. Det har egentligen ingenting med mig att göra, känner på mig att han alltid blir eld och lågor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en het isprinsessa.

Anonym sa...

Jag tycker också att du är den heta!

Lust och Fägring sa...

Ni vill bara ta tempen. Jag vet nog!