8.7.08

Go with the flow

Dränkt i arbete och jag älskar det. Knappar och klickar och får mer och mer kickar. Blir hög. Är så inne i det hela att jag inte ens märker att Handledaren står i dörröppningen. Han hostar till och jag hoppar till. "Vad du skräms!" skäller jag. Han flinar och undrar när jag ska ta semester. "Tids nog, tids nog" svarar jag. "Kom och titta på dessa sexiga siffror" forsätter jag och vinkar honom till mig. Han lutar sig över mig och blir förvånansvärt imponerad.

Vet inte om det var sifforna eller min urringning men jag tror bestämt att jag såg antydan till stånd.

4 kommentarer:

Matt sa...

Jag tror inte siffror kan ge den effekten.

Lust och Fägring sa...

Hårresande siffror och fylliga bröst... Kanske var det kombinationen?

Matt sa...

Det låter troligt.

Lust och Fägring sa...

Sannolikt med 95% konfidensintervall.