13.7.08

Ett plåster på såren

För att inte framstå som en riktig mara så känns det som att jag behöver göra ett tillägg till föregående inlägg.

Alltså jag och Bandet har haft ett starkt band sen jag var två äpplen hög. Jag var grannflickan och han var grannpojken. Tillsammans var vi två riktiga vildar. Vi byggde kojor i skogen och letade skatter.

En gång hittade vi några ben. Vi plockade självklart med oss dem, helt övertygade om att de tillhört en neadertalare. Till vår stora besvikelse visade det sig att det var delar av en katt.

Jag har nog aldrig gråtit så mycket som när jag fick reda på att vi skulle flytta. När jag till slut tog mod till mig att berätta för honom blev han arg. Riktigt arg. Sa att jag var dum och att han hatade mig. Sen grät han.

Vi har sprungit på varandra genom åren i gamla hemstaden, druckit öl och skrattat gott åt våran kattskatt. Det har dock visat sig vara svårt att hålla igång kontakten, mycket beroende på att han allt som oftast är på turné och jag allt som oftast är för självupptagen.

Visst känner jag mig lite taskig som smet ifrån Fotografen och följde med Bandet men är man band aid så är man. Jag lovar att förföra och gottgöra honom.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du överraskar alltid. Älskar det!

Anonym sa...

Payback time. Var på 40årskalas igår. Vått i alla bemärkelser. Hawaiitema. Det första jag ser är Blondinen med vita bikinin och kroppen med stort K. Hon ser mig också. Lite fler blickar, och lite flirt, men sen måste jag gå. Dessutom är hennes man där. Osis.

Kommer tillbaka timmar senare, blir islängd i poolen med Födelsedagspojken. Slänger tillsammans i Blondinen, som bytt om, men som snabbt tar av sig när hon väl är i. Allt. Genomskinlig BH gör inget för att dölja behagen, men åker den med. Jag tar tag i stringtrosan o känner henne lyfta rumpan mot mig för att hjälpa till. Blir stående med den i handen, och stående, om man säger.

Födelsedagspojken hämtar morgonrock till henne o fyrar av varggrin när hon kommer upp. Fryser som en hund, men blir snabbt varmare när hon knäpper upp min skjorta och sen öppnar upp morgonrocken och släpper in mig. Står där tryckta mot varandra, hon naken, jag med halv flagg pga kylan, en hand kramandes hennes bröst försiktigt. Sekunder från att kyssas. Då kommer hennes man ut. To be continued?

Lust och Fägring sa...

Transformers, more than meets the eye.

Ler. Ser verkligen fram emot en fortsättning. I flera bemärkelser.

Anonym sa...

Haha och förmodligen förgöra honom!

Anonym sa...

Cont.
Släpper taget om Blondinen illa fort. Mannen är kompakt byggd, vältränad och mörk i synen. Chansar, grinar upp mig o säger att det var fasen så kallt det var på Hawaii i år. Blondinen mumlar något ohörbart till sin man och följer med honom in.

Jag inser att jag kommit undan, tillfälligt åtminstone, eftersom han inte sett hela händelseförloppet. Går in, får ombyte av värdinnan (för små shorts o dito t-shirt, tillhörandes Födelsedagspojken), får av mig det våta och torkar mig hjälpligt. In med kläderna i torktumlaren. Har just fått igång den då Blondinen och Mannen kommer i samma ärende. Föreslår oskyldigt att vi kan dela - torktumlaren. Ler glatt. Mannen ännu mörkare i synen, Blondinen stirrar ner i backen, omöjligt veta vad hon tänker.

Går därifrån och dansar, men hela tiden med Blondinens nakna kropp för mitt inre öga, hennes rumpa som lyfts mot mig när hon glider ur trosorna. Inser att kvinnorna på dansgolvet fnissar åt mig, men inte åt min nya klädsel, som jag trodde, utan åt det faktum att de för små, något våta kläderna inte gör något för att dölja det tunga, pulserande mellan mina ben. Måste åtminstone försöka göra något åt saken...
To be continued.

Lust och Fägring sa...

Nejdå. Jag inte förstöra.

Hämtar popcorn och svär över att blondiner alltid ska ha roligare.

Anonym sa...

Kommer upp på ovanvåningen, hittar Blondinen i ett badrum, framåtlutad för att sminka sig. Klädd i vitt, BH-lös, känner hur blodet rinner till. Ger henne ett skevt leende och ber om ursäkt om jag tränger mig på. Tänkte ta en dusch för att värma mig lite, säger jag. (Var kom det ifrån? Ingen aning.) Känner hur halv stång är på väg att bli fullt statsbesök med smattrande fanor, då Blondinen resolut tar initiativet. Plötsligt har jag henne på knä framför mig och en ny värme omsluter mitt pulserande organ. Dörren är fortfarande öppen!

Kommer loss halvt om halvt ur hennes grepp och drar igen dörren, och lika snabbt är hon tillbaka vid sitt arbete. Drar upp henne och sliter sönder hennes topp för att kunna få tilllgång till hennes gudomliga bröst, äntligen. Byxor och trosor går samma väg, snabbt, snabbt. Let's shower then, flämtar hon, och trycker mig bakåt in i duschkabinen. Hett vatten sprutar ner över oss och döljer hjälpigt våra stön. Innan jag vet ordet av har jag hennes villiga kön framför mig, och med en stöt är jag inne. Vi knullar som djur, sammanbitet och med ett enda mål för ögonen, tills världen exploderar under ångmolnen.

Några minuter efteråt kommer hennes man och knackar på och frågar vad som tar sån tid. Hon svarar att hon car tvungen att värma sig med en dusch, samtidigt som jag slickar henne bakifrån till ytrerligare en orgasm.

Efteråt smyger jag ut, hämtar mina kläder i torktumlaren och kör hem genom natten med hennes smak i munnen. Bra födelsedagsfest...

Lust och Fägring sa...

Oj oj oj. Jag är nog skyldig dig lite växel.

Hmm det verkar ju vara många som fyller år... Will see what I can do ;)

Anonym sa...

Haha du är rena rama Penny Lane tjejen.

Lust och Fägring sa...

Eller Polexia Aphrodisia: Forgive me father, for I may sin tonight.

Anonym sa...

Lester Bangs: Don't let those swill merchants rewrite you.

Lust och Fägring sa...

Hehehe. Nej det ska jag fan passa mig för ;)