6.7.08

How many licks?

På senaste har dagdrömmerierna kretsat kring att bli slickad. Visst, det är väl något man alltid tyckt är skönt men det är väldigt få som det varit sådär mindblowing med.

Som sagt, att bli slickad är mer intimt än att knulla, mer utlämnande på något vis. Något som kan göra att det är lite extra svårt att slappna av. Det är extra viktigt att man känner sig trygg med den som kysser ens fitta antar jag.

Jag tycker om när det är ivrigt och girigt.

När båda har dimmig blick och hög puls.

Morr. Den Unga var en jävel på att slicka.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får mig att darra.

Anonym sa...

Läste om den unga och WOW.

Lust och Fägring sa...

Shake in your boots Dr.

P R E C I S

Anonym sa...

Finns inte mycket bättre än att få ge ;-)

Anonym sa...

"Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå... "

Lust och Fägring sa...

Att ta är rätt bra det med.

Första gången jag blev slickad spelades den där i bakgrunden. Nostalgi.