4.7.08

P.S.

Svettas och behöver rapportera. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... Googlade Lust och Fägring stor för att få fram en snygg järnkruka, trot eller ej. Blev ingen kruka. Däremot blev det en timmes underhållande läsning!

Imponerad av din stil, som är förvånansvärt läsvärd (alldeles oaktat det faktum att ämnet för det mesta är lockande i sig). Påminner om en svensk Sex and the City-version. Keep it up - that's what you did for me... as it were.

Lust och Fägring sa...

Det var väldans rart skrivet av dig men nu måste jag få veta hur det gick med krukan.

Anonym sa...

Tja,

dess former lämnade mig mer oberörd än innan när jag väl kom mig för att surfa vidare... Det blev en pyramid i järn istället, en spetsig tvååenhalvmeterssak. Och jo, jag inser att jag lämnar mig blottad för diverse freud-skämt här, men det är faktiskt sant! För övrigt antar jag att det faktum att jag är här igen redan i sig är tillräckligt för att avslöja mitt... trädgårdsintresse... så det kanske inte är så mycket att hymla med.

Är för övrigt känd i vissa kretsar som varandes en kunnig lingvist i vissa kretsar, så har all sympati för ditt senaste inlägg. Fundera på den ett tag.

Lust och Fägring sa...

Hehe. Inte så mycket att fundera på, en kunnig lingvist är mer än välkommen att besöka min pistell. Welcome back Jack.