21.7.08

Linsoppa

Han släpper linskyddet på golvet och det rullar över parketten. Jag tittar upp på honom och kan se hur hans käke spänner. När han är bakom kameran förvandlas han. Det är som om objektivet kanaliserar hans väsen, gör honom kraftfullare. Han knäpper och jag känner mig obekväm. Känner hur kinderna hettar. "Du är så vacker när du rodnar" säger han och knäpper igen. Jag känner mig så stel.

Han sträcker fram handen för att smeka min kind utan att ta kameran från ansiktet. "Slappna av" viskar han. Han drar med tummen över min mun. Jag omsluter den med mina läppar och suger på den. Han hummar gillandes. Suger lite till och smaskar. Mera humm och ett till knäpp. Jag biter till. "Aj för i helvete!" hojtar han och drar åt sig sin hand. Han tittar fram från bakom kameran och ger mig en sträng blick. Jag rynkar på näsan och räcker ut tungan. Han skrattar och jag känner mig genast mer avslappnad.

Jag ställer mig på alla fyra på sängen och svankar duktigt. Han beordrar mig att vara stilla och kameran smattrar till. Han parar skickligt kamerans klickande med sockersöta komplimanger och jag känner hur jag tappar kontrollen. Till slut blir ljudet av kameran en belöning i sig vilket han inte är sen med att utnyttja.

Ner med hakan en smula, klick. Sära på knäna lite, klick. Hans röst börjar bli tjock.

Jag ser på bulan i hans byxor att han är riktigt upphetsad och ber honom komma närmare. Jag tar tag i hans bälte och drar honom till mig. Knäpper upp, drar ner kalsongerna och ut studsar ett praktstånd.

Jag kryper en liten bit bort och sätter mig på knä. Drar sakta ner ena axelbandet på nattlinnet, sen det andra. Blottar brösten.

Han runkar sin hårda kuk med ena handen och knäpper envist vidare med den andra. Han är så sexigt fokuserad och jag är så sexigt våt.

Jag börjar smeka fittan med båda händerna och smågnyr. Drar händerna upp över det tunna tyget på magen, når de nakna brösten och sen ner igen. Är alldeles hal. Pressar skyndsamt in ett finger, sen två. Klick. Stön.

5 kommentarer:

Matt sa...

Man kanske skulle köpa sig en kamera.

Anonym sa...

ohhh det här gjorde min första dag tillbaka på jobbet lite trevligare. tack.

Lust och Fägring sa...

Haha. Gör det. Skulle verkligen vilja se lite saker genom din lins.

Haha igen. Slit inte ut dig.

Anonym sa...

Ett utmärkt exempel på klassisk betingning!

Lust och Fägring sa...

Han ville knulla min Skinnerbox.