26.7.08

Pink cheeks

Det var inte direkt meningen att driva med Krogägaren men det var så svårt att låta bli. När Martinimannen kommer tillbaka hälsar brorsan att jag borde få smisk. Utan att lyfta på ögonbrynet säger Martinimannen att han inte kan annat än att hålla med. En servitris kommer fram och säger att det är problem i köket. Krogägaren försvinner iväg och Martinimannen ger mig en kyss. Några sekunder senare är det ivriga händer in under klänningen och smek i skrev. Kyssar på halsen. Nafs i nacken. "Jag måste knulla dig nu" viskar han. 

Han tar min hand och leder mig igenom lokalen in i köket. Där är det livat. Vi smyger in i ett litet rum. Måste vara kontoret. Jag snubblar in fnissandes. Snabbt av med kavajen, av med trosorna. Det är mörkt och vi fumlar runt. Han tar tag i mina höfter och trycker upp mig mot väggen. Han klämmer hetsigt på mina bröst. Han slår lekfullt undan min hand när jag börjar försöka knäppa upp hans byxor. Han vänder på mig och masserar mina skinkor. Jag lyfter rumpan mot honom. Han pressar in ett finger i min fitta. Lite oväntat hastigt men det värmer. Jag hör hur hans skjorta prasslar när han lyfter armen. Klatsch och han klappar till mig hårt över skinkan. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dyrkar dig! Fullkomligt dyrkar!

Lust och Fägring sa...

Jag hör dina bön.

Matt sa...

Du förtjänar lite smisk!