6.2.07

Badanka

Hektiskt på labbet idag. Hade inte tid med någon lunch. Kom hem och slängde i mig lite mikromat. Det var inte ens tinat hela vägen igenom. Professorn ringde och sa att han kommer hem om någon timme. Han tänkte sova hos mig i stan. Vill fira att han ska få sin artikel publicerad. Han har tydligen köpt champagne och vill dricka det ur min navel. Jag låg i badet i över en timme. Det är så skönt med ett varmt bad när det är så fruset ute. Härligt när brösten flyter upp till vattenytan och guppar. Drog proppen ur badkaret och ställde mig försiktigt upp. Halt var det. Overdoserar alltid badoljan.

Lät duschstrålen leka över benen och ner över ryggen. Löddrade in mig och njöt av tvålens vaniljdoft. Vill lukta gott för Professorn. Masserade hårbotten och lät vattnet fylla min mun. Sprutade ut det i en elegant stråle. Lät tanken på vad som väntade skölja över mig och masserade bröstvårtorna. Lutade mig mot väggen och och förde strålen mot magen och sen ner över fittan. Kontrasten av känslan av det kalla kaklet mot skinkorna och det varma vattnet mot mitt kön gav mig gåshud. Stönade ut i det inångade badrummet. Rörde höfterna rytmiskt fram och tillbaka.

Plötsligt dök Fantasin upp i mina tankar. I mitt huvud sa han alla de rätta sakerna och det var inget om hur vacker jag var, hur hård jag gjorde honom eller hur mycket han ville sätta på mig. De han sa trängde igenom min hud och värmde inifrån. Skinkorna smackade allt snabbare mot väggen och orgasmen var ett faktum.

Sitter nu i Fransmannens morgonrock och väntar på champagne. Förhoppningsvis suddar bubblet bort Fantasin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se så, söt.

Dig glömmer man inte så lätt heller.

Anonym sa...

Åh du heta kvinna!

Lust och Fägring sa...

Såja slampan. Ibland behöver man reaktioner har jag märkt.

Skulle nog snarare säga att jag är värmeledande.