5.2.07

Omtagning

Doktoranden lämnade en lapp på mitt skrivbord. Han ville gottgöra för vårt halvmisslyckade sexförsök. Inget att gottgöra tänkte jag, det var ju mest mitt fel. Inte behöver han ta på sig skulden. Det var ju jag som ramlade ur sängen hela tiden.

Han hade ritat några samlagsställningar med lustiga streckfigurer och markerat dem A, B, C, D och E. Sen hade han förslag på ordningen på dem. Det stod "Först kanske vi kan börja med E och sen C och sen lite B, lite mera C och sen A, sen lite vila och sen D...". Doktoranden är rolig han. Vi följdes åt efter arbetsdagens slut och gick igenom alfabetet. C fick mig att komma tre gånger på rad.

Hans kuk var mycket större än vad jag mindes från i helgen eller så var det jag som var mer upphetsad och trång. Han var noga med att försiktigt reta den våta slidöppningen med ollonet innan han penetrerade. Hans händer undersökte mer än de typiska erogena zonerna. Han smekte baksidan av knäna och kittlade armhålorna. Han väntade med att slicka på bröstvårtorna tills jag var på bristningsgränsen. Han sög dem sedan ömsint, noggrann med att ge dem båda lika mycket uppmärksamhet. Han ville att jag skulle sova kvar men imorgon kommer Professorn hem. Känns som jag trasslat till det lite väl med dessa två herrar. Sjukt nog så tänder jag såklart på det också.

Fransmannen ringde precis när jag hade kommit hem. Han undrade om jag fått biljetten till Paris han hade skickat. När jag förklarade att jag inte kunde komma i helgen vart det mycket "Merde!" hit och "Je n'y crois pas!" dit. Fransmannen är verkligen hetlevrad.

Nu ligger jag ensam i min stora säng och låter fantasin bubbla upp igen. Undrar vem det är som figurerar i dagdrömmarna. När ska hans ansikte ta form?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar inte gilla sådana här "tjaskiga" bloggar men den här har bitit sig fast. Du verkar gilla att trassla till saker och ting utan att be om ursäkt. Det är uppfriskande. Det är nog många som skulle vilja skita i allt moraliserade men som inte vågar. Istället dömer de dom som gör det. Du fascinerar och har definitivt blivit en av mina nya fantasier.

/Dr. Strauss

Lust och Fägring sa...

Doktor, tjaskig tar jag som en komplimang. Ett ord som fallit i glömska men som är skönt att säga. Säg det med mig, tjaaassssskig. Ett hissnande s följt av ett k. Oslagbart.