2.2.07

Tittut

Professorn var lite grinig över Radioröstens uppvaktning igår. Han kom förbi mitt skrivbord och sa att han ville att vi sågs efter jobbet så att vi kunde "prata ut". Vi åkte hem till mig och jag red honom tills irritationen lagt sig. Studsade upp och ner på hans grova lem medans jag förklarade att han inte hade rätt att lacka bara för att en annan man skickar blommor. Idag åkte han för att föreläsa på annat håll, kommer tillbaka någon gång nästa vecka.

Blev klar snabbt med mina arbetsuppgifter och begav mig ner på stan efter lunch. Kom hem med påsarna fyllda med vackra underkläder. Det är alltid trevligt att känna sig lite fin under kläderna också. Det mesta är syndigt svart men hittade också ett bedårande set i pastellrosa. Behån kupar brösten perfekt och trosan är lågt skuren. Provade allting när jag kom hem framför helkroppsspegeln. Hade tydligen inte dragit för gardinerna helt för när jag stod där och poserade märkte jag att grannen tvärs över stod och tittade på. Han gömde sig snabbt när han såg att jag sett honom.

Jag gick fram till fönstret och öppnade gardinen lite till. Vred och vände på mig lekfullt framför spegeln för att visa upp mig från alla vinklar. Såg i ögonvrån hur han tittade nyfiket fram igen. Knäppte upp behån och drog av mig trosan och la dom på divanen. Tog fram nästa set ur påsen och provade. Kände hans blickar igen. Fnissade lite för mig själv.

Ikväll ska jag på förfest hos en av doktoranderna från labbet. Han får mig alltid att skratta. Jag älskar att skratta. Är riktigt kåt efter den lilla tittutleken men att ligga med Doktoranden vore riktigt onödigt med tanke på situationen med Professorn. Men måste allt verkligen vara nödvändigt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns väl ingeting som nödvändigtvis säger att det skulle vara någonting negativt med att ligga med Doktoranden också?

Det är ju Professorn som är negativ om han blir upprörd över andra män i ditt liv. Svartsjuka och liknande.

Låt inte negativa människor styra ditt liv. Eller... Det är jag övertygad om att du inte gör.

Nödvändigt = tråkigt.

inanna sa...

Du skriver snuskigt bra.

Anonym sa...

Varför detta eviga sexprat? Ok, jag inser att det är kärnan i din blogg. Men du skriver jävligt skickligt och kan obevekligen fötrolla utan världens mest lättsålda ingrediens.

Lust och Fägring sa...

Negativt var det absolut inte.

Tack inanna, din kommentar gjorde mig glad.

Jag försöker inte sälja något haddock.