7.2.07

Sovmorgon

Professorns plan var försenat och efter några timmar vid datorns varma sken gick jag och la mig. Klockan kvart över tre vaknade jag till av ett ivrigt knackande på dörren. "Förlåt att jag sen" sa han och gav mig en alldeles för hård kram. Hans kalla händer sökte sig genast in under den tunna morgonrocken. Vi kysstes och hans skäggstubb skrapade mot min haka. Jag var uppenbarligen sömndrucken så han bar in mig i sovrummet. Låg på mage i sängen med händerna under hakan och tittade medans han gick ut i köket för att hämta glas. Det fanns inga rena så han ställde sig och diskade ur ett par muggar. Champagnen var god och vi skålade och kysstes och skålade igen. Satte mig i skräddarställning på den stora sängen och smuttade medans han gick fram och tillbaka vid fotändan och gick igenom resans händelser.

Det var svårt att hålla ögonen öppna medans han berättade om hans kollegor och hur korkade de var. Han stannade tvärt mitt i en mening och började klä av sig. Jag kröp kattlikt till sängkanten. Jag tittade upp på honom och tog hans kuk mellan mina läppar. Slickade först försiktigt på undersidan av ollonet och lät det vila mot tungan. Tog honom sedan långsamt djupare in i min varma mun. Han lutade huvudet bakåt och masserade mina axlar. Han gav ifrån sig härliga stön medans jag engagerat sög honom hård. Hans stön gjorde mig riktigt våt. "Din mun, åh din vackra, sköna mun" sa han och pressade mitt huvud över sin kuk. Jag lät en hand glida ner mellan mina ben och pillade. Mina stön dämpades av hans nu riktigt hårda lem. Han tittade ner på mig beundrande och smekte min kind. Kände hur jag savade. Jag knuffade lekfullt bort honom och vände på mig. Svankade ordentligt på alla fyra med rumpan över sängkanten. Nedre kanten av morgonrocken hade samlats i ryggslutet och jag svängde lockande med höfterna. Han tappade andan av synen av min glansiga springa. "Du är så sexig" sa han och svalde. Han närmade sig och smekte med kuken över undersidan av låren och gav mig ett rappt slag över stjärten med handflatan. Han lät sedan kuken vila mot ena skinkan medans han pressade in ett finger i fittan och lät det glida fram och tillbaka. Mina naglar grävde ner i madrassen. Jag svankade ännu mer och han tog ett stadigt tag om mina höfter. Jag bet i min underläpp för att inte skrika till alltför högt när han kom in i mig. Huvudgaveln slog mot väggen. Det var så skönt att tårna spände sig. Jag la ansiktet i kudden för att tysta mina nu okontrollerbara skrik men han sa "Låt mig höra dig njuta" och drog upp mig i håret. Jag kom flera gånger medans han fullständigt knullade in mig i madrassen.

Sen hände det märkligaste. Det berodde väl på sexet i kombination med alkoholen och jet-lag men precis innan han kom sa han det farligaste man kan säga till mig, han sa högt och tydligt "Jag älskar fan dig". Vi föll ihop på sängen och jag kände något blött och kallt mot brösten. Tydligen så hade jag vårdslöst nog bara ställt muggen med champagnen i sängen och det som var kvar hade spillt ut under akten. Som straff för sitt uttalande fick Professorn sova på den våta fläcken.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt; män har en förmåga att blanda ihop känslor. Kanske så även i det här fallet?

Lust och Fägring sa...

Ja inte tror jag att han älskar mig.

Anonym sa...

han kanske tror att han kan få dig för sig själv om han säger just dom orden!!

eller så är det bara så att han verkligen älskar att KNULLA dig, vilket inte låter så otroligt!!

Lust och Fägring sa...

mycket intressanta teorier!

jag vet ju att han inte älskar, älskar mig men jag älskar, älskar att höra det. därför är det så farligt att han sa det.