3.2.07

Berusande

Kom ganska sent till förfesten. Doktoranden bodde i en bedårande lägenhet. Den var full av gamla mattor och ovanligt vackra loppisfynd. Han hade massor med intressanta böcker. Hyllmeter med namn som Baudrillard, Bourdieu, Salinger, Faulkner och Capote. När han tog min kappa flinade han och sa att han hade precis gett upp hoppet om att jag skulle komma. De var väl ungefär åtta andra främlingar där. Doktoranden presenterade mig för sina vänner. De var alla väldigt bohemchica med konstnärliga yrken och inställningar. Alltid trevligt med lite kreativa människor.

Vinet flödade och jag klunkade på för att hinna i kapp. Doktoranden tog med mig ut på den lilla, lilla balkongen för att visa mig utsikten. Han hade nog fått i sig en del vin också, hans kinder var lite blossiga. Jag viftade flörtigt med ögonfransarna och skrattade högt ut över hustaken åt hans anekdoter. Plötsligt kände jag mig riktigt berusad. Det blåste kallt in under min kjol men jag ville inte gå in. Han var så animerad och livfull.

Alla tog en taxi in till stan för utgång. Tappade bort sällskapet en stund men Doktoranden hittade mig igen vid baren. Jag var redigt full men skulle såklart hälla i mig lite mer. Medans han stod tätt bakom mig och funderade på vilken flaska som skulle passa lät jag min hand glida över hans gylf. Jag tittade över axeln för att se hans reaktion och leendet han hade på läpparna gick inte att missta, han ville ha mig. Han tröck sig emot mig och jag masserade hans skrev. Hur diskret detta nu gick till har jag inte en aning om. Jag kände hur han snabbt blev hård. Jag beställde en gin och tonic och vände mig mot honom. Han drog mig intill sig och vi kysstes slafsigt. "Nu går vi" sa han och ledde mig ut. Minnet av taxifärden hem till honom är en suddig blandning av villiga tungor och trevande händer. Fyllesexet var sådär. Svårt att få till ett bra samlag när man är full men vi skrattade mycket i alla fall.

Mådde riktigt dåligt när jag vaknade. Hade varit extremt pinsamt att kräkas hemma hos ett ligg men som tur var gjorde jag inte det. Var för illamående för sexaktiviteter och istället låg vi och pratade hela morgonen. Han sprang runt i sina fåniga kalsonger och kokade ett underbart kaffe. Ikväll blir det lugna gatan. Undrar vem som fick min gin och tonic.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste få säga, du är mycket berusande!

Lust och Fägring sa...

Får kanske tatuera in en varningstriangel.