23.2.07

Kontorsnusk

Hade en presentation i onsdags. Var ganska nervös då jag visste att en del höjdare skulle vara närvarande. Jag ville verkligen imponera. Satte upp håret i en knut och tog fram findräkten. Jag hade även mina svarta fönsterglasbågar. Att ha fejkbrillor kan verka lite overkill men innehåll är bara en del av presentationen. Det gäller att verkligen gå in i rollen. Jag klär dessutom i den sexiga sekreterarlooken. Föjdfrågorna hanterades galant. Publiken fullkomligt åt ur mina händer. När jag tog emot applåderna mötte jag Professorns stolta blick. "Bravo" mimade han diskret.

Efter alla redovisningar var avklarade var det dags för lite mingel och tilltugg. Äntligen kunde jag slappna av. En attraktiv gästforskare kom fram och hade några intressanta infallsvinklar. Vi blev dock avbrutna av Professorn som bad att få prata med mig ensam. Han ledde mig nedför korridoren mot hans kontor. "Du var otrolig idag" sa han och stal en kyss. Nöjd med berömmet kysste jag honom ivrigt tillbaka. Vi snubblade in på hans rum och han låste dörren. Han tog tag i mina höfter och gned sitt skrev mot mig. Jag kände att han redan var hård. "Att se dig förtrolla de där stela tråkmånsarna... gjorde mig så kåt" sa han och kysste min hals. Jag släppte ut knuten och håret föll till axlarna. Jag lutade mig mot hans skrivbord och han masserade mina lår. Hans händer vandrade sen till mina bröst. Småfnissandes hjälpte jag honom att knäppa upp blusen. När vi tillsammans lyckats få av mig behån sög han hårt på mina blottade bröstvårtor.

Jag motade bort honom bestämt och lät min kjol falla till golvet. Han uppskattade verkligen synen av mig i strumpebandshållare, stay-ups, trosor, högklackat och glasögon. Han tog mig i famnen och bet retfullt mig i axeln. "Du är så söt att man vill äta upp dig" viskade han och nafsade på örsnibben. Jag drog av honom kavajen, knäppte upp hans byxor och frigav hans grova lem. Han log lite snett. Sedan snurrade han runt mig och böjde mig över skrivbordet. Han smekte mig över ryggen och stjärten. Han slet i strumpebanden och fick till slut av mig mina fuktiga trosor. Man hörde att det gick folk utanför och småpratade. Han riktade in kuken och började knulla mig hårt. En trave med böcker flög ner på golvet med en duns. Jag möter hans stötar och njuter så tyst som det bara går. Efter klimax klär vi på oss igen och återgår till minglandet.

Plötsligt ser jag Doktoranden. Han undrar var jag varit. Jag kände hur jag rodnade. Jag bytte snabbt samtalsämne. Efter en stund sa jag att jag skulle iväg på en familjemiddag men lovade att träffa honom i helgen.

Nu sitter jag och knappar på telefonen endast iförd James Deans kavaj.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas på att få höra mer om james dean.. fast den där H var inte helt fel han heller... eller Doktoranden.. eller.. haha.. hahaha det finns en del att välja på..

Anonym sa...

Jag kan förstå att du förtrollade dem. Din utstrålning känner man till och med igenom skärmen.

/S

Lust och Fägring sa...

Varför välja?

Strålning? Hoppas jag inte ätit Tjernobylfisk nu igen.

Ram Jak sa...

Hur fan hamnade jag här. Jag vill ha tillbaks min 3 minuter!

Lust och Fägring sa...

Enligt googles beräkningar hamnade du här genom att söka på "mammas fuktiga trosor"- du behöver nog gå tillbaka mer än tre minuter för att reda varför du söker på sånt.